Pagina's

zondag 1 februari 2015

WHAT I WANT...


Ik denk dat ik mijn blog een beetje heb verwaarloosd... en dat spijt me! Maar nu wil ik wel heel graag hard werken aan Dutchteenvogue. Ik heb heel veel ideeën enzo en om alles op een rijtje te zetten heb ik dit artikel gemaakt.



Ik wil zo wie zo even een soort schema geven voor wanneer je een artikel kunt verwachten. 
Ik wil in de winter op elke werkdag (maandag tot vrijdag) een artikel online zetten en in de zomer wil ik om de dag iets posten. Nu kan het zijn dat ik soms iets extra plaats of dat ik misschien een dag geen tijd heb om een artikel te schrijven, maar dat zal ik dan wel verder uitleggen.

Op deze blog kun je heel veel verschillende dingen en onderwerpen vinden! Van shopblogs tot Diy's en look of the day's. Het is eigenlijk een lifestyle blog ik zet er op waar ik aan denk of geïnteresseerd in ben. Sommige artikelen zul je dan ook leuker vinden dan anderen. Als je graag een artikel over een bepaald onderwerp wilt hebben kun je gewoon reageren op een andere post en ik zal kijken wat ik voor je kan doen :)

(Dingen op een rijtje zijn makkelijker te lezen)
Lijstje met onderwerpen waar ik over zal schrijven:
  • Livestyle tips
  • Food
  • Diy's
  • Room decor
  • Sport en school
  • Friends
  • Lijstjes
  • Creative dingen (tekeningen en schilderijen)
en  nog veel meer...


Ik weet eigenlijk verder niet zo veel te zeggen, Ik hoop gewoon dat je het leuk vind en inspiratie kan opdoen. 

xoxoxo Manon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten