Pagina's

maandag 2 februari 2015

BROWNIE IN A MUG


Ik vond pas een super lekker recept voor een brownie! Het Is een heel makkelijk recept voor een brownie in een mok:) En het is in ongeveer 10 minuten gemaakt en zelfs Ik kan het maken en ik ben nou niet bepaald een keuken Princes.



Wat heb je nodig:
Een mok
een lepel
een sateprikker
een magnetron

Ingrediënten:
30 gram boter
3 eetlepel bloem
3 eetlepel donkerbruine basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
1½ eetlepel cacaopoeder
1 ei


Doe de boter in de mok en smelt het in de magnetron.
Voeg daarna alle andere ingrediënten toe.
Roer dat allemaal tot het helemaal glad is en zonder klontjes.
Zet de mok 3 tot 4 minuten in de magnetron en zet hem op 800 watt.
Als je denkt dat hij goed is prik je er een sateprikker in, als er geen klontjes aan de prikker blijven plakken is de brownie klaar :)


Hier nog een klein recept voor nutella brownies :

deze heb ik zelf nog nooit uitgeprobeerd, maar het lijkt me wel lekker!





Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten